Events Calendar

Flat View
By Year
Monthly View
By Month
Weekly View
By Week
Daily View
Today
Search
Search
Research Day
Monday, 18 May 2015, 12:30 -  3:00
Hits : 237
by This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

بسمه تعالی

مقررات و ضوابط شرکت در چهارمین دوره برگزاری

«روز پژوهش مکانیک»

rooze pazhoohesh3

مقدمه

چهارمیندوره برگزاری «روز پژوهش مکانیک»، با هدف آشنایی دانشجویان دانشکده مهندسی مکانیک با فعالیتهای تحقیقاتی در دست انجام در این دانشکده در سطحکارشناسی و تحصیلات تکمیلی برگزار می شود. تقدیر از دانشجویان برتر، ایجاد روحیه رقابت بین دانشجویان، آشنایی با زمینه های تحقیقاتی اساتید دانشکده، و ایجاد نشاط علمی بین دانشجویان از دیگر اهداف این مراسم می باشد.

نحوه برگزاری

طرح های تحقیقاتی به صورت پوستر در معرض دید بازدید کنندگان قرار خواهد گرفت. همزمان، نمایشگاه طرح هایی که منجر به ساخت دستگاه شده اند نیز برگزار می گردد.

شرط شرکت در مراسم

کلیه دانشجویان کارشناسی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی اصفهان که فعالیت های پژوهشی ایشان به نوعی مرتبط با مهندسی مکانیک است مجاز به شرکت در این مراسم می باشند. همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه که حداکثر یک ترم از زمان فراغت از تحصیل آنها گذشته باشد مجاز به شرکت در مراسم هستند.

در صورت مشترک بودن پروژه های تحقیقاتی، با نظر استاد راهنما، حداکثر دو نفر می توانند به طور اشتراکی یک پوستر ارائه کنند.

نحوه برگزاری

۱) فرم ثبت نام توسط کلیه افراد تکمیل و ارسال می گردد (اینجا را کلیک کنید). مهلت ثبت نام تا تاریخ ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ می باشد. چکیده تهیه شده جهت هماهنگی در نحوه چینش پوسترها و درج اطلاعات شرکت کنندگان در سایت دانشکده مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

۲) پوسترهای تهیه شده و تجهیزات مورد نظر جهت نمایش در نمایشگاه در روز دوشنبه، ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ در محلی که بعد از این اعلام می شود از ساعت ۱۲:۳۰ الی ۱۵:۰۰ در معرض دید بازدید کنندگان قرار خواهد گرفت.

۳) هر پوستر توسط دو نفر از اعضای هیات علمی دانشکده مکانیک داوری می شود.

۴) در پایان برگزاری مراسم، به پژوهش‌های برتر گواهی «طرح پژوهشی برتر» به همراه هدیه ای به رسم یادبود تقدیم می شود.

۵) پوسترهای برتر در محوطه داخلی دانشکده به مدت حداقل یک ترم جهت بازدید عموم نصب خواهد شد.

شرایط پوستر

کلیه طرح ها ابعاد مجاز پوسترها جهت نصب بر روی تابلو ۱۲۰ × ۹۰ سانتیمتر (به صورت افقی) می باشد. در صورتی که پوستر ارائه شده خارج از ابعاد ذکر شده باشد، در صورت انتخاب پوستر جهت نصب در دانشکده، لازم است ابعاد پوستر طبق ابعاد اعلام شده اصلاح شود. همچنین درصورتی که ابعاد پوستر خارج از اندازه تابلو باشد، پایه مناسب باید توسط ارائه کننده به محل برگزاری مراسم آورده شود.

 

Location Department of Mechanical Engineering

Latest Events and Seminars

Visitors Counter

© 2009-2024 by GPIUTMD

Online Visitors

We have 239 guests and no members online

ارتقاء امنیت وب با وف بومی